چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری توسعه یافته آن را منجر به بسیاری از علائم که ممکن است کیفیت زندگی بیمار زیادی تاثیر می گذارد.
مشکل چگونه خواب در بیماری مزمن کلیه رخ می دهد؟
بسیاری از بیماران دارای دانش گسترده ای در مورد بیماری مزمن کلیه. بدون درمان به موقع و به طور موثر، بیماران CKD ممکن است به بیماری کلیوی end-stage را وارد کنید. اگر بیماران در این مرحله هستند، آنها را مجبور به پذیرفته شود دیالیز یا پیوند کلیه. اگر آنها پیوند کلیه را انتخاب کنید، آن سخت است برای آنها برای کلیه مناسب صبر کنید. اگر آنها دیالیز را انتخاب کنید، در نتیجه عوارض ناشی از آوردن مشکلات بیشتری برای خانواده های آنها را دنبال کنید. بنابراین آنها فشار سنگین و مشکل خواب. بدون خواب کمتر، بیماران CKD از شرایط شدید کلیوی رنج می برند.
چگونه برای حل مشکل خواب در بیماری مزمن کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را می شود از معایب طب سنتی چینی را از شر و منافع نگه می دارد. داروهای چینی از طریق طحالی خاص با دستیار دستگاه اسمز به کلیه وارد کنید. اثربخشی و کارایی آن توسط بسیاری از موارد موفقیت آمیز بوده است.
تصفیه خون یکی دیگر از درمان های در درمان بیماری های کلیوی است. همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy، می تواند خود بازیابی و بازسازی خود محیط بهتری برای کلیه ارائه می کنند. به عنوان بیماری کلیوی به خوبی می رود، تمام کسانی که علائم ناشی از آن را به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: